Wednesday, 25 May 2016

Belajar buat doodle? Susahnyaa.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Assalamualaikum dan selamat malam,

Terdetik berapa lama dah nak mendoodle sendiri. Tapi perasaan malas nak belajar tu membuak buak. Tapi perasaan teringin tu nak. Eh apa aku mengarut ni? 

Banner atas tu ada gambar gegirl kan. Tu lah doodle aku untuk malam ni. Ekceli buat sampai kaki tapi dekat kaki aku fedup. terus aku tak buat. Susah bagi aku untuk yang newbies ni. Banyak tools aku tak reti nak guna.

Tapi aku percaya yang mana, lagi kita belajar lagi kita reti. Kan kan. Semua orang yang hebat hebat mendoodle ni berbula dari bawah kan kan. So moga semangat mendoodle ni terus berkorbar dalam hati dan berharap tak cepat fedup hihiihi. Okay gais, short story. Btw jangan lupa join pencarian bloglist ecah untuk next month june! [Disini]

Lots of love ecahh, 

12 comments

25 May 2016 at 03:11

best la pandai buat doodle..hahaha..comel je doodle tu..

25 May 2016 at 04:37

Teringin nak belajar buat doodle. Pakai photoshop ke Cah? Cam susah jeee sobb sobbb

25 May 2016 at 10:31

best kan kalau diri sendiri pandai buat doodle..tak payah nak tempah dengan orang...

25 May 2016 at 11:00

Comelnya! Teringin juga nak belajar tapi Syaza ni tak kreatif langsung. Haha

25 May 2016 at 11:23

Cantik juga cahhhh gud3

25 May 2016 at 12:20

Cah guna paint tool sai kah?

25 May 2016 at 13:12

ecah buat guna ai ja rrai hihi.

25 May 2016 at 13:12

ecah lagi tk kreatif tau muahahhaha!

25 May 2016 at 13:13

ecah pakai ai buat leya

25 May 2016 at 14:31

salam , ecah akak pun pernah terlibat dengan pembuatan doodle ni tapi macam ecah kat fedup! hhahhaha, lepas lama tak buat , tinggal kenangan

25 May 2016 at 18:35

Ecah boleh!..in sya Allah..

25 May 2016 at 20:18

Gambateee ^^

Post a Comment