Friday, 7 June 2013

Welcome back to school :*

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Hari demi hari telah ku lewati.Tak pernah aku menduga kau akan pergi tinggalkan aku.Jauh kau pergi tinggalkan diriku.Sepi hati ini membunuhku.Ku cuba untuk mencari pengantimu.Namun tak ada seperti mu.

Lagi dua hari lagi nak sekolah! Sekolah weh dah start sekolah. Siapa yang siap sedia dengan mental dan fizikal? Hahaha. Aku sendiri pun tak sedia nak tengok result tengah tahun ni. Lepastu struggle untuk trial. Spm comming soon :') Byebye blog? 

Semoga lepas ni kita lebih serius dalam belajar. Serius serius.Spm penentu untuk kita semua.Dulu pmr hanya menentu kita bakal amik aliran mana namun spm kini lah penentu kehidupan kita. Semoga batch 96 dan batch yang lain akan berjaya.Amin >.<
Btw,comei tak doodle tu? Baru belajar berjinak dalam alam doodle. Memang tak secantik korang buat dan saya punya lukisan tak sekemas awak :') 
Lots of love ecahh,

4 comments

7 June 2013 at 17:19

Comel sangat mata doodle akak :)

7 June 2013 at 17:42

Heee. Masih belajar lah :'] Maseh btw ~:P

7 June 2013 at 19:16

BLING2 MATA DOODLE ECAH LA..FOCUS PADA SPM DIK..

7 June 2013 at 23:53

selamat kembali ke sekolahh~ :D

Post a Comment