Friday, 15 February 2013

Riview Blog

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Alhamdulilah. Harini telah diumumkan oleh huda. Senarai pemenang pun telah tersenarai di [SINI] Cer korang tengok mana tau korang yang menang kan. Ok aisyhah akan riview blog NANA! Jom terjah dia [sini]


Punya lah blogger kali ni special! Kali ni Aisyhah sertakan dengan banner sekali khas untuk nana! Maaf ek kalau banner tu tak secantik orang lain. Jom reramai kita terjah dia!!! 

  • Lagu blog dia best
  • Penggunaan warna yang sesuai
Apa lagi? Jom terjah dia!! Sesama kita jalinkan ukhuwah till jannah! Amin :')


LOTS OF LOVE ECAHH,


6 comments

15 February 2013 at 18:34

jemput join kalau ada masa.. ^^

http://ninasyahira.blogspot.com/2013/02/simple-giveaway-by-ninasyahira-sara.html

http://nabila-aziz.blogspot.com/2013/02/our-very-first-mini-segment_12.html

15 February 2013 at 18:36

Terima kasih kak :D

15 February 2013 at 20:51

alhamdulillah semangat positiv macam ni mesti diteruskan.. :)

15 February 2013 at 21:48

Tahniah Nana :D
Rezeki ni kalau Allah dah tetapkan, mesti dapat punya ;)

15 February 2013 at 22:48

tahniah kat pemenang. hehe

16 February 2013 at 18:04

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

Post a Comment