Saturday, 22 December 2012

Pencarian sponsor untuk giveway.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”


Alhamdulilah. Harini ni sabtu bertarikh 22/12/12 Aisyhah nak cari sponsor giveway. Aisyhah buat giveway ni bukan sorang sorang tapi berpatner dengan zaa tyra. Setahu saya, Aisyhah tak pernah pun buat giveway selama ni. Entah harini terdetik nak buat giveway. Hehe. Saya harap sangat lepas saya buat entry ni, saya dapat lah orang yang nak sponsor giveway ni. Tak kira lah hadiah apa pun. Kami akan terima:D

Pastikan anda orang yang betul betul serius nak sponsor. Saya tak nak lah yang manis di bibir tapi takda apa yang berlaku. Berminat? Jom jom :D

Kalau anda berminat nak sponsor. Ikut arahan ni :-

Comment dekat entry ni ok?
PM saya dekat fanpage facebook.

Apa yang perlu saya tahu :-
 Jenis hadiah dan berapa orang yang awak nak bagi:
 Sebarang tambahan untuk LIKE:
 Churp churp/fanpage:
 Blog yang hendak difollow*kalau boleh ada follower widget*
Konklusinya. Aisyhah berharap giveway ni mendapat sambutan yang hangat. In Shaa Allah. Kalau tiada masalah giveway itu bertemakan "Zaman Ribena" yang dicadangkan oleh Adik Zaa Tyra. Giveway ini akan berlangsung pada 30 haribulan ni. Mari sesama kita sponsor. Kalau mendapat sambutan, kemungkinan giveway macam ni akan Aisyhah buat selalu~ 
Mungkin Aisyhah tak online mulai esok sehingga 27 haribulan. Segala pertayaan boleh melalui adik kita zaa tyra tu ok? Salamun Alaik :D
Lots of love ecahh, 

16 comments

22 December 2012 at 16:45

akak jadi nk sponsor. t akak pm ecah

22 December 2012 at 16:54

i will be one of the sponsors for this GA :)

22 December 2012 at 16:57

nak sponsor ><

22 December 2012 at 17:00

Nak sponsor boleh?

Sponsor : blog review 4x pemenang, bloglist 2x pemenang.

Link : follow twitter ; https://twitter.com/nurhanimehr follow blog ;
http://nurhanim-ehier.blogspot.com/

Thats all :D

22 December 2012 at 17:41

Saya nak sponsor :)

22 December 2012 at 19:19

Saya nak sponsor! :)

22 December 2012 at 19:37

akak sponsor review blog 5x and bloglist 3x :)

22 December 2012 at 21:13

nak sponsor..da PM :)

22 December 2012 at 21:20

wah.. fiq berminat gak.. nnti fiq PM yer.. :)

23 December 2012 at 00:05

Mila nak sponsor lah .....

Topup RM 10/3
Syarat :
1. Follow blog Mila . (http://mysupperduppersite.blogspot.com/)

2.Follow twitter (https://twitter.com/meyls_yuss)

3.Subscribe FB :)
(http://facebook.com/thomeyh)

4. Like page (www.facebook.com/pages/Supperdupperawesomesite/168737073213872)

23 December 2012 at 11:56

akak dah pm ecahh.. :)

25 December 2012 at 03:08

woah!..
mcam best giler nieh..

from ::Arkitek Hati::

25 December 2012 at 10:08

saya nak jadi sponsor. nnt saya pm awak yew :D

26 December 2012 at 21:17

Saya nak sponsor 2x cursor tulisan.

Ini untuk peserta:

Follow: https://twitter.com/Nurirwane
Follow: http://good-night-little-star.blogspot.com/

27 December 2012 at 09:12

Segmen Segmen Lagi!! Jom JOIN :) http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/segmen-loike-fbpage-bertubi-tubi.html

30 December 2012 at 09:51

nak sponsor! :D

Post a Comment