Wednesday, 28 November 2012

Tempahan ditutup.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Tentang hati dan perasaan? Payah kan nak jaga? Bukan senang kan. Tapi kalau kita asyik jaga hati dan perasaan orang hati kita macam mana? Mesti sakit dan merana untuk hanya jaga perasaan orang yang kita sayang.

Kalau selalu macam ni dapat bertahankah kita? Mungkin ya mungkin tak. Bagi orang tahap sabar yang tinggi tiada masalah. Benda ni akan jadi rumit kalau tahap kesabaran seseorang yang ada limit nya. Kitaa hanya manusia biasa dan selalu melakukan kesilapan. Kan?

Lagi lagi ada yang bermasam muka tanpa sebab. Kenapa mesti jadi macam tu. Mesti kalau kita dalam keadaan tu akan rasa dan hati kecil mesti berkata " eh. kenapa dia ni. Agak agak apa salah aku ye" Hmm kita mesti penat nak layan kan. Aku sendiri pun kalau keadaan macam tu penat dan lelah. Lelah dengan permainan dunia. Ini lah dikatakan dugaan hidup.

 ********

Saya sebagai owner/admin blog ini memohon maaf jika kata kata saya menguris hati awak semua. Sebenarnya saya terpaksa tutup tempahan blog. Bukan kerana rela tapi ini kerana terpaksa. Laptop saya yang saya selalu guna tu mengalami masalah yang amat serius. Mungkin kini berada di ICU. Hehe. Jadi segala tempahan yang telah amik telah dicancelkan. Marilah sama sama kita berdoa agar INCIK laptop saya sihat walapat liat. Salam Rindu. Salam Sayang. Tahun depan kita berjumpa lagi. In Shaa Allah :')

Lots of love ecahh,


1 comment

3 December 2012 at 19:02

ok..smoga laptop tu cepat2 elok ye..

Post a Comment