Saturday, 1 September 2012

short entry about nasi ayam :*

Assalamualaikum ampa semua. Sehat tak? Lama kan aku tak update blog? Saja aku sepikan blog. Bukan ada orang nak stalk blog aku tiap harikan. EH? Hmm k aku tipu. Aku sibuk sikit sekarang ni. Banyak benda kena buat. Hm k alasan xD Yehaaaaaaaaaa! Aku buat keja sekolah yang bertimbun dan keja sekolah yang aku terpaksa tangguhkan. So sekarang kena siapkan semua. Semoga aku belajar dengan aman xP LOL *Sengih*

Harini. Aku telah ringankan badan aku. Haha. Tidak berat badan aku. Hihik :D Aku buat nasik ayam harini. LOL :p Nak tengok gambor? Nah aku bagi terus tengok. Nak kasi korang terliur duluu :P


Dah tengok? Hihihihikk. Biasa lah first try kan :D K baii. Jaga diri ampa semuaaa